OPEN ZATERDAG VAN 10u tot 16u!
Open van maandag t.e.m. vrijdag van 8.30u tot 17u.
Bekijk HIER onze Corona-maatregelen voor een veilig bezoek aan onze toonzaal.

Algemene vragen
Maasstraat 30, 2060 Antwerpen
Burodiscount is doorlopend open: maandag tot vrijdag van 8u30 tot 17u
Zaterdag van 10u tot 16u (niet in juli & augustus)
Bestellen, levering en montage
Bezoek onze toonzaal in Antwerpen en wij bekijken samen met u de mogelijkheden.
U kan ook telefonisch bestellen 03/226 90 90
Wij vragen altijd betaling van het volledig bedrag bij de bestelling via overschrijving.
Uw bestelling wordt pas verwerkt wanneer wij de volledige betaling goed ontvangen hebben.
U ontvangt de factuur bij levering.
IBAN BE63 7350 4095 5408.
Indien u online, telefonisch of in de toonzaal een bestelling plaatst ontvangt u steeds een orderbevestiging via mail. Bij twijfel en voor info contacteer ons telefonisch of per mail.
Ook nemen wij steeds contact met u op i.v.m. de leverings-of afhalingsdatum.
Serie-K meubelen hebben een leveringstermijn van max 2 weken.
Serie-U, Serie-M en Serie-G: de leveringstermijn staat steeds bij het product vermeld.

Meer informatie over afhalen vindt u bij Extra afhaalkorting.

Het gebruik van een ladderlift is steeds ten kosten van de klant.
Een ladderlift kan door de klant zelf voorzien worden of door onze zorgen besteld worden.
De kostprijs hiervan is € 120,- / uur.

Vragen na verkoop
Ieder geplaatst order dient afzonderlijk besproken te worden.

Al ons meubilair heeft een garantie van 5 jaar. Onze ergonomische bureaustoel Ergoline-Flex heeft een waarborg van 10 jaar (zie voor meer informatie hierover Ergoline-Flex). 
De waarborg is steeds op factuur vermeld.

Contacteer ons - Kathrine, Jeroen & Laetitia helpen u graag verder!
Info@burodiscount.be, 03/226 90 90